close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

עורך דין לענייני משפחה איריס גרבר ומוטי גרטל – תנו למקצוענים לסדר לכם את העניינים

מערכת שורשו כסליו, תשפג30/11/2022

כאשר מדובר בדיני משפחה, תמיד כדאי להתייעץ עם מקצוענים אמיתיים ולהשתמש בשירותיו של עורך דין שיבין את המורכבות האמיתית

תגיות:
צילום: freepik
האנשים הקרובים אלינו ביותר הרבה מאוד פעמים אחראיים גם על לא מעט מההחלטות שלנו, הבחירות שלנו, הזכויות ובגדול – לרוב השפעת המשפחה על חיינו גדולה ורחבה מאוד. החוק האזרחי מגדיר מהי משפחה על פי עקרונות ברורים אשר אינם שנויים במחלוקת. להגדרות אלו חשיבות יוצאת מן הכלל, להסדרת המעמד האישי של כל תושב במדינת ישראל והעמדת החובות והזכויות הברורים שלו במצבים שונים.

מה זה עורך דין לענייני משפחה?
עורך דין לענייני משפחה הוא נציג החוק ותפקידו לשמור על זכויותיו של האדם אותו הוא מייצג. תופתעו לגלות אך לעורכי דין לענייני משפחה ישנו
צילום: freepik
ביקוש רב והם נוגעים בלא מעט תחומים שונים אשר בני משפחה עלולים להתמודד עימם. עורך דין לענייני משפחה ידע להנחות את הלקוח בכל תחום בגינו יפנה אליו. הוא ידע לייעץ, להפנות לגורמים הנכונים, להסביר את חומרת המצב וכמובן לייצג במקצועיות רבה את צדו של הלקוח.

עורך דין לענייני משפחה יכול להיתפס בעיני רבים גם כאדם חיצוני אשר כל מטרתו היא להביא את המקרים השונים ליידי צדק וכך גם להשכין בחזרה את השלום. הרי יש דברים שלא ניתן לפתור מבפנים ורצוי שאדם חיצוני ומקצועי יתערב ויערוך את הסדר.

באילו מקרים נצטרך את עזרתו?
עורכי דין לענייני משפחה יכולים לבוא לעזרתנו במגוון מקרים גדול מאוד הכולל: מקרים של נישואים, של גירושים (בין אם אין יותר מידי עניינים ובין אם המצב מעט יוצא משליטה), של אימוץ, של ירושה, של דין ודברים לגבי אבהות, פונדקאות, אפוטרופסות ועוד לא מעט תחומים והליכים אשר יש להם השפעה רבה על התא המשפחתי הקטן ואף הגדול יותר. עורך הדין לדיני משפחה הוא הכתובת שלכם כמעט בכל תחום וכמעט בכל עניין, כל עוד מדובר בעניינים משפחתיים. בין אם אתם מעוניינים בהגנה ובין אם אתם רוצים להוביל הליך משפטי כלשהו ולהיות מגובים מבחינת מקצוען נציג החוק.

ניתן כמובן להתייעץ עם עורכי הדין לענייני משפחה עוד לפני שנוקטים בכל פעולה שהיא. מדובר באנשי מקצוע מבינים ומודעים. הבקיאים בחוק בצורה יוצאת דופן כך שאת כל המידע הרלוונטי תוכלו למצוא אצלם.

אז מה הקשר לדת?
עניינים הנוגעים בדיני משפחה נחשבים היום למורכבים מאוד ואולי למורכבים ביותר במדינת ישראל. הסיבה למורכבות מקורה בהשתייכות הדתית של המתדיינים. אשר על פי השתייכות דתית זו נקבע גם הדין עצמו. למשל כאשר ישנה התעסקות בכל הקשור לנישואין, הדין הדתי יחול על המתדיינים. הדבר יגרור עימו תהליך שלם של מהלכים המקובלים ברבנות ובני הזוג יאלצו לעקוב אחר ההנחיות גם אם הדבר לא מהווה חלק מאמונותיהם האישיות.

בשורה התחתונה, כאשר מדובר בדיני משפחה, תמיד כדאי להתייעץ עם מקצוענים אמיתיים ולהשתמש בשירותיו של עורך דין שיבין את המורכבות האמיתית ויבטיח רגישות ובהירות לאורך כל הדרך.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה